JAKÉ POMŮCKY VYVÍJÍME?
*rozvíjející / děti mohou pracovat
jednotlivě nebo ve skupinách.
V případě individuální práce se
rozvíjí jejich samostatné myšlení.
Naopak při práci ve skupinách se
rozvíjí kolektivní spolupráce,
porozumění a vzájemná
tolerance.
|
*hravé / naše pomůcky fungují
na principu otáčení, přeskupování,
vzájemného přiřazování apod.
Díky tomu jsou žáci lépe vtaženi
do děje a z učení se stává
zábava. Mnohé z našich pomůcek
jsou na principu učení prožitkem.
|
*kreativní / děti samy přispívají
k vytváření jednoduchých situací,
které pak zpracovávají a tím se
rozvíjí jejich logické myšlení,
představivost a fantazie
|
*praktické / pomůcky jsme
vyvíjeli tak, aby byly přehledné,
dobře skladovatelné a lehce
přenosné. Pro zamezení postrá-
cení jednotlivých komponentů
jsou u pomůcek výpisy dílů.
Držíme skladem chybějící díly,
o které si můžete napsat.
|
*odolné / zvolené materiály jsou
velmi pevné, dostatečně pružné
a odolné vůči nešetrnému
zacházení. Při výrobě jsme zvolili
takové technologické postupy,
abychom zvýšili odolnost hlavně
vůči mechanickému poškození.
|
*účelné / učitelům výrazně
usnadní a zjednoduší přípravu
do výuky a vyhodnocení
výsledků. Návody jsou didakticky
vedené a některé pomůcky mají
i instruktážní videa.
Na vývoji pomůcek se podílejí
učitelé, psychologové a odborníci
znalí svého oboru.
|
|
Napište nám
Máte nějakou připomínku, nápad, nebo se chcete na něco zeptat? Můžete použít tento formulář
|